Skip to main content

Vai es varu atgriezt vai apmainīt nederīgu kastīti?


1. Kvalitatīvas preces

Preces var atgriezt 14 dienu laikā no piegādes, ja tās nav izmantotas, bojātas, oriģinālajā iepakojumā un pilnā komplektācijā. Nav iespējams atgriezt individuāli ražotas vai īpaši pielāgotas preces. Atgriešanu veic pircējs uz saviem izdevumiem, nodrošinot, ka prece ir pareizi iesaiņota.

2. Kvalitatīvu preču atgriešanas process

Vispirms nosūtiet rakstisku pieprasījumu uz e-pastu support@superbox.lv, norādot pasūtījuma informāciju un rēķinu atmaksai. Nauda tiks atmaksāta tikai pēc tam, kad preces tiks saņemtas un pārbaudīts, ka tās atbilst atgriešanas nosacījumiem.

3. Defektīvas preces

Ja prece ir defektīva mūsu vainas dēļ, tā tiks aizvietota vai samaksātā nauda atmaksāta. SUPERBOX neatbild par bojājumiem, kas radušies nepareizas uzglabāšanas dēļ.

4. Defektīvu preču atgriešanas process

Vispirms nosūtiet rakstisku pieprasījumu ar preces fotogrāfijām un trūkumu aprakstu uz e-pastu support@superbox.lv. Nauda tiks atmaksāta vai preces aizvietotas tikai pēc preču saņemšanas un pārbaudes.

Papildu informāciju par atgriešanas kārtību atradīsiet mūsu mājaslapas sadaļā "Atgriešanas noteikumi".