PIRKŠANAS NOTEIKUMI
Interneta veikala www.superbox.lv preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi
1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
1.1. Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk - Noteikumi) nosaka fizisko un juridisko personu, kas iegādājas preces www.superbox.lv elektroniskajā veikalā (turpmāk - Pircējs), un UAB SUPERBOX (turpmāk - Pārdevējs) savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību. ), Pircējam iegādājoties preces elektroniskajā veikalā. Iegādājoties preces interneta veikalā, Pircējs piekrīt šo Noteikumu piemērošanai.
1.2. Šie Noteikumi un Privātuma politika, kas ir neatņemama Noteikumu sastāvdaļa, veido juridiski saistošu dokumentu abām Pusēm, nosakot Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, atbildību, kā arī nosacījumus un procedūras preču iegādei, apmaksai, piegādei un atgriešanai, kad Pircējs iegādājas preces no www.superbox.lv.
1.3. Pārdevējs patur tiesības pēc saviem ieskatiem apturēt, grozīt vai mainīt šos Noteikumus un citus saistītos dokumentus. Noteikumu grozījumi vai izmaiņas stājas spēkā no dienas, kad tie tiek publicēti, t.i., no dienas, kad tie tiek ievietoti tiešsaistes veikala sistēmā.
1.4. Pircējam ir tiesības atteikties no jaunās Noteikumu versijas vai daļējiem grozījumiem, vai papildinājumiem. Šādā gadījumā Pircējs zaudē tiesības izmantot tiešsaistes veikala pakalpojumus.
1.5. Ja Pircējs turpina izmantot tiešsaistes veikala pakalpojumus pēc Noteikumu grozīšanas, tiek uzskatīts, ka Pircējs piekrīt jaunajai Noteikumu versijai, izmaiņām vai papildinājumiem.
2. PIRKŠANAS UN PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANA
2.1. Pirkšanas un pārdošanas līgums (turpmāk tekstā "Līgums") starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs, veicot pasūtījumu, piekrīt interneta veikala Noteikumiem un veic preču apmaksu.
2.2. Noslēdzot Līgumu, Pircēja, pasūtījumā norādītais sortiments, daudzums, cena, piegādes laiks un citi nosacījumi ir saistoši gan Pircējam, gan Pārdevējam un var tikt mainīti tikai šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
2.3. Katrs Līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek glabāts Pārdevēja datubāzē.
3. PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā, ievērojot šos Noteikumus un citas šī interneta veikala informācijas sadaļas.
3.2. Lai iegūtu papildu informāciju, Pircējam ir tiesības sazināties ar Pārdevēju, izmantojot e-pastu vai tālruņa numuru, kas norādīts mājaslapas sadaļā "Kontakti".
3.3. Pircējam ir tiesības atteikties no līguma ar interneta veikalu, paziņojot Pārdevējam rakstiski ( e-pastā, norādot atgriežamo preci un pasūtījuma numuru) ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no preces piegādes datuma. Pircējam ir tiesības atteikties no Līguma ar Pārdevēju tikai tad, ja prece ir labā kvalitātē, nav bojāta un tai nav notikušas būtiskas izmaiņas izskatā.
3.4. Visos gadījumos Pircējs saglabā tiesības, kas izriet no bojātu preču pārdošanas, kā noteikts Lietuvas Republikas likumos.
3.5. Pircējs, reģistrējoties interneta veikalā www.superbox.lv, apņemas sniegt precīzu informāciju par sevi (vārds, uzvārds, dzīvesvietas adrese, e-pasts un tālruņa numurs) un/vai uzņēmuma rekvizītus (uzņēmuma nosaukums, atrašanās vietas adrese, uzņēmuma reģistrācijas numurs, PVN maksātājs numurs).
3.6. Reģistrējoties un pasūtot preces interneta veikalā, Pircējs apņemas glabāt savus pieslēgšanās datus drošībā un neizpaust tos trešajām personām. Ja Pircējs pazaudē savus pieteikšanās datus, viņam par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs, izmantojot sadaļā "Kontakti" norādīto kontaktinformāciju. Pārdevējs nav atbildīgs par darbībām, ko veic trešās personas, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus.
3.7. Ja ir notikušas izmaiņas Pircēja reģistrācijas anketā norādītajos datos, Pircējam dati nekavējoties jāatjaunina.
3.8. Ja Pircējs bez pamatota iemesla atsakās pieņemt preces piegādes brīdī, Pircējam ir jāsedz visas papildu piegādes izmaksas, kas Pārdevējam radušās šīs darbības rezultātā.
3.9. Izmantojot interneta veikalu, Pircējs piekrīt šiem Noteikumiem un apņemas tos ievērot un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus.
3.10. Pircējs ir atbildīgs par precēm, ja tās ir bojātas, deformētas, zaudē funkcionalitāti vai estētisko pievilcību, neatbilstošu uzglabāšanas apstākļu dēļ, piemēram, pārmērīgi augsta vai zema mitruma līmeņa vai neatbilstošas temperatūras dēļ).
3.11. Pircējs piekrīt, ka viņa dati (vārds, uzvārds, dzīvesvietas adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese, IP adrese un/vai uzņēmuma nosaukums, atrašanās vietas adrese, uzņēmuma reģistrācijas numurs, PVN maksātājs numurs) tiks apkopoti un izmantoti, lai apstrādātu Pircēja preču pasūtījumus un /vai pakalpojumus.
3.12. Pircējs uzņemas pilnu atbildību par jebkuru preču (iepakojumu) plaģiātu un preču zīmju neatļautu izmantošanu preču (iepakojumu) dizainā.
3.13. Pircējs apņemas iegūt visas nepieciešamās atļaujas un piekrišanas, lai nodrošinātu, ka netiek pārkāptas autortiesības, preču zīmju lietošanas tiesības, kā arī likumi, kas reglamentē autortiesību aizsardzību un preču zīmju aizsardzību, un ir atbildīgs par šo likumu ievērošanu un jebkādām no šādiem pārkāpumiem izrietošajām sekām.
3.14. Pircējs piešķir Pārdevējam tiesības izmantot preces kā paraugus Pārdevēja ražošanas iespēju demonstrēšanai un preču fotogrāfiju publicēšanai interneta veikalā.
3.15. Pircējam ir jāpaziņo Pārdevējam par pasūtījumā trūkstošajām precēm ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas. Paziņojumi iesniedzami rakstiski, norādot pasūtījuma numuru un trūkstošās preces.
3.16. Pircējs visus paziņojumus un pieprasījumus nosūta, izmantojot Pārdevēja interneta veikala kontaktu lapā norādīto kontaktinformāciju.
4. PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
4.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam iespēju pareizi izmantot e-veikala pakalpojumus, šajos Noteikumos noteiktajos apstākļos.
4.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt e-veikala darbības stabilitātei, apdraud datu drošību vai pārkāpj citus Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktos pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma anulēt Pircēja reģistrāciju vai citādi ierobežot piekļuvi e-veikalam.
4.3. Pārdevējs apņemas respektēt Pircēja tiesības uz privātumu attiecībā uz Pircēja e-veikala reģistrācijas anketā norādīto personas informāciju.
4.4. Pārdevējs apņemas pārdot preces, kas atbilst Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajām prasībām. Pārdotās preces ir kvalitatīvas, piemērotas paredzētajam mērķim, pareizi iepakotas, marķētas.
4.5. Ja Pārdevējam tiek lūgts izgatavot preces pēc Pircēja sniegtā grafiskā dizaina (drukas) projekta vai konstrukcijas, Pārdevējs neuzņemas atbildību par preces (iepakojuma) defektiem, kas radušies iesniegto modeļu un rasējumu kļūdu dēļ.
4.6. Pārdevējs neuzņemas atbildību par autortiesību pārkāpumiem, preču zīmju neatļautu izmantošanu vai iepakojuma plaģiātu.
4.7. Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma anulēt Pircēja pasūtījumu, ja Pircējs 2 (divu) darba dienu laikā nesamaksā par preci.
4.8. PVN rēķins tiek izsniegts Pircējam pa e-pastu pēc preču saņemšanas (nosūtīšanas). Pircējs apņemas ne vēlāk kā 1 dienas laikā no preču savākšanas (nosūtīšanas) dienas vērsties pie pārdevēja par viņam izrakstītā PVN rēķina rekvizītu precizēšanu. Pēc šī termiņa Pārdevējs patur tiesības nelabot Pircējam izrakstīto rēķinu.
4.9. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka preču krāsa, forma vai citi parametri, kas attēloti tiešsaistes veikalā, neatbilst preču reālajam izmēram, formai un krāsai, ņemot vērā Pircēja izmantotā displeja (monitora) īpašības.
5. PREČU PIEGĀDE
5.1. Pasūtot preces, Pircēja pienākums ir norādīt precīzu piegādes adresi un kontakttālruni.
5.2. Pircējam preces jāpieņem personīgi. Ja Pircējs nevar personīgi pieņemt preces, bet tās tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību celt pretenzijas par piegādi nepareizai personai.
5.3. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi. Ja prece ir uz paletēm novietota krava, Pārdevējs apņemas preces izkraut norādītajā adresē, bet Pārdevējam nav pienākuma tās ievest Pircēja telpās. Preču nogādāšana Pircēja telpās ir papildus izkraušanas pakalpojums un par to maksā Pircējs. Papildu izkraušanas pakalpojumi jāpasūta un jāapmaksā atsevišķi, pēc cenas saskaņošanas ar Pārdevēja pārstāvi.
5.4. Preces piegādājot ar kurjeru, preces nogādāšanas pakalpojums uz norādīto ēkas stāvu tiek pasūtīts atsevišķi pirms preču apmaksas. Par šo pakalpojumu maksā Pircējs. Ja Pircējs nav pasūtījis preču pārvadāšanas pakalpojumu, Pārdevēja kurjeram nav pienākuma nogādāt preci uz norādīto stāvu.
5.5. Pārdevējs piegādā preces Pircējam saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem piegādes termiņiem. Šie termiņi ir aptuveni un neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču, un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču iztrūkumu. Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādos gadījumos Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par piegādes nosacījumiem.
5.6. Visos gadījumos Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai tiek piegādātas novēloti Pircēja vainas vai neatkarīgu apstākļu dēļ.
5.7. Piegādājot sūtījumu, Pircējam vai Pircēja pārstāvim kopā ar piegādes uzņēmuma pārstāvi jāpārbauda sūtījuma iepakojuma stāvoklis, ievērojot piegādes organizācijas(-u) noteikumus, kas norādīti sadaļā "Preču atpakaļatdošanas politika".
5.8. Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma defekts, Pircējam vai Pircēja pārstāvim ir tiesības atteikties pieņemt sūtījumu. Šādā gadījumā kurjerpasta pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja pārstāvi aizpilda īpašu sūtījuma pārbaudes protokolu, ko nodrošina kurjerpasta organizācija, kurā tiek fiksēti konstatētie defekti.
5.9. Ja Pircējs vai Pircēja pārstāvis pieņem sūtījumu un paraksta kurjera uzrādīto elektroniskās ierīces vai papīra piegādes apliecinājumu, tiek uzskatīts, ka prece ir piegādāta nebojātā sūtījuma iepakojumā, un Pārdevējs neuzņemas atbildību par preces stāvoklis, t.i., ārējie bojājumi (ja vien tas nav rūpnīcas defekts) un trūkstošās preces.
5.10. Kad preces ir piegādātas un atdotas Pircēja norādītajā adresē, tās tiek uzskatītas par nodotām Pircējam neatkarīgi no tā, vai preces faktiski ir saņēmis Pircējs vai kāda cita persona norādītajā adresē.
6. KOLEKCIJA VEIKALĀ
6.1. Pēc Pircēja izvēles interneta veikalā un/vai e-pastā pasūtītās Preces var saņemt UAB SUPERBOX fiziskajā veikalā.
6.2. Kad Preces ir sagatavotas izņemšanai, Pircējs ar e-pasta un/vai telefona zvanu tiks informēts, ka Preces ir gatavas izņemšanai.
6.3. Aptuvenie preču izsūtīšanas sagatavošanas laiki ir norādīti sadaļā "Piegādes informācija".
6.4. Pasūtītās Preces ir jāsaņem ne vēlāk kā 10 (desmit) darba dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs e-pastā vai telefona zvanā ir informējis Pircēju par preču saņemšanas iespēju. Ja standarta Preces netiek izņemtas šajā punktā norādītajā termiņā, pasūtījums tiek atcelts. Atceļot standarta Preču pasūtījumu, Pircēja samaksātā nauda tiks atmaksāta ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā.
6.5. Īpašuma tiesības uz Preci, saņemot veikalā un pēc pavadzīmes parakstīšanas, pāriet Pircējam no brīža, kad Pārdevējs nodod Preci Pircējam.
6.6. Saņemot Preci veikalā, Pircējam ir:
a) Jāuzrāda pasūtījuma numuru, kas sastāv no 3 burtiem un 5 cipariem, vai;
b) Jāuzrāda pasūtījuma rezervēšanas dokumentu.
6.7. Preces var izņemt tikai Pircējs. Ja Preci izņems cita persona, Pircējam par to rakstiski jāinformē Pārdevējs. Ja Pircējs ir juridiska persona, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt pilnvaru Preču saņemšanai.
7. PREČU ATGRIEŠANA
7.1. Ja Pircējs vēlas atgriezt preci un/vai atcelt Līgumu, viņam rakstiski jāsazinās ar Pārdevēju, iesniedzot brīvas formas iesniegumu, kurā izteikts lēmums par Līguma atcelšanu ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no preces piegādes dienas. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūtīs apstiprinājumu par saņemšanu.
7.2. Pircējam nekavējoties, un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad tika iesniegts paziņojums Pārdevējam par lēmumu atgriezt preces (vai atcelt līgumu), jāatgriež vai jānodod Preces Pārdevējam vai personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Ja Pircējs nosūta Preces 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam tika iesniegts paziņojums par lēmumu atgriezt preces (vai atcelt līgumu), tiek uzskatīts, ka Pircējs ir nosūtījis preces noteiktajā atgriešanas termiņā. Ja preces ir labā stāvoklī, atgriešanu organizē un apmaksā pats Pircējs. Atgriezt var tikai neatvērtus iepakojumus.
7.3. Atceļot līgumu un atgriežot preces, Pircējam tiks atmaksāta visa par Precēm samaksātā nauda vai, saskaņā ar 7.4. punktā norādītajiem apstākļiem, tās daļa, ieskaitot piegādes izmaksas. Pēc Preču saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs atmaksās visu vai daļu no Preču cenas ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preču atgriešanas dienas. Pašreizējie piegādes un pakalpojumu tarifi ir norādīti sadaļā "Informācija par piegādi".
7.4. Pircējs ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazināšanos (ieskaitot, bet neaprobežojoties ar gadījumiem, kas norādīti Noteikumu 7.5. punktā), kas radusies darbību rezultātā, kas nebija nepieciešamas, lai noteiktu Preču būtību, īpašības un funkcionalitāti. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji samazināt Pircējam atmaksājamo summu, proporcionāli minētajai Preču vērtības samazināšanai.
7.5. Pircējs ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos, ja atgrieztās Preces vai tās iepakojums ir bojāts, Precēm ir zudis tirgojamais izskats (tās ir atvērtas, notraipītas, virsma ir bojāta, utt.), Preces ir lietotas, Precēm trūkst to pašu aksesuāru, ar kuriem tās tika pārdotas, Preces ir nekārtīgā un/vai neoriģinālā iepakojumā (bez rokasgrāmatas (instrukcijas), ja tā tika piegādāta kopā ar Precēm), Preces ir citā sastāvā nekā tās iegādājoties, dāvanas vai piederumi, kas tika piegādāti kopā ar Precēm, nav atgriezti.
7.6. Atgriežot preces, ir nepieciešams uzrādīt PVN rēķinu (tā numuru), kases čeku vai citu dokumentu, kas apliecina Preču pirkumu-pārdošanu no Pārdevēja (piemēram, maksājumu kartes izrakstu) un pasūtījuma numuru.
7.7. Ja Pircējs atgriež Preces kvalitātes defektu dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atmaksāt Pircēja samaksāto summu par bojātajām Precēm un atlīdzināt piegādes un atgriešanas izmaksas. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izmaksas tiks atmaksātas tikai tad, ja atlikušajām Precēm no tā paša pasūtījuma būtu piemērota zemāka cena, ja tās tiktu iegādātas atsevišķi, nekā cena, kas tika piemērota, iegādājoties Preces kopā ar atgrieztajām Precēm, un tikai tādā apmērā, kas atbilst cenu starpībai. Ja tika izvēlēta cita preču atgriešanas metode, nevis tā, ko piedāvāja Pārdevējs, kā rezultātā radās nesamērīgas vai augstākas izmaksas, Pārdevējam nav pienākuma segt šādas atgriešanas izmaksas.
7.8. Pārdevējs pārskaita atmaksājamo summu Eiro valūtā uz Pircēja norādīto bankas kontu.
7.9. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt Pircēja samaksāto summu vai tās daļu, līdz Preces nav atgrieztas.
7.10. Gadījumos, kad Preces tika piegādātas Pircējam pēc līguma atcelšanas:
a) Pircējam nekavējoties jāatgriež Preces Pārdevējam uz sava rēķina;
b) Izņemot gadījumus, kas saistīti ar bojātām Precēm, kā norādīts 7.7. punktā, Pircējs būs atbildīgs par Preču atgriešanas izmaksu segšanu Pārdevējam;
c) Pircējam ir pienākums pienācīgi uzglabāt Preces līdz to atgriešanai Pārdevējam;
d) Preču cena un piegādes izmaksas tiks atlīdzinātas Pircējam saskaņā ar 7.3. punktu.
8. PUŠU ATBILDĪBA
8.1. Pircējs ir atbildīgs par nepareizu datu sniegšanu interneta veikalā un no tā izrietošajām sekām.
8.2. Pircējs ir atbildīgs par tiešsaistes veikala pieteikšanās datu aizsardzību, un, ja Pircējs dalās ar šiem datiem ar trešajām personām, Pircējs ir atbildīgs arī par šo trešo personu darbībām.
8.3. Pircējs ir atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies, izmantojot preces, pārkāpjot instrukcijas vai citas drošības prasības un lietošanas noteikumus, kas noteikti Lietuvas Republikas likumos.
8.4. Bojājumu gadījumā atbildīgajai pusei ir jāatlīdzina radušies zaudējumi.
9. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
9.1. Attiecības starp Pircēju un Pārdevēju regulē Lietuvas Republikas tiesību akti.
9.2. Visi strīdi tiek risināti pārrunu ceļā, un, ja neizdodas panākt vienošanos, strīdi tiks risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem.