Informējam, ka šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes. Noklikšķiniet uz pogas Piekrītu un turpiniet lietot lapu. Vairāk informācijas šeit.

PRIVĀTUMA POLITIKA

Šī konfidencialitātes politika nosaka principus, kā tiek apstrādāti personas dati, ko veic UAB SUPERBOX (juridiskās personas kods 303012459), reģistrēta Parko g. 11, LT-54434 Lapės, Kauņas rajons (turpmāk – Sabiedrība).

Šīs Privātuma politikas noteikumi attiecas uz fiziskām personām, kuru dati tiek apstrādāti Uzņēmumā, tostarp:

  • klientiem, kuri izmanto, ir izmantojuši, ir izteikuši nodomu izmantot vai citādi ir saistīti ar Uzņēmuma piedāvātajām precēm un/vai pakalpojumiem (turpmāk – Klienti);
  • personām, kas sazinās ar Uzņēmumu, sniedzot informāciju, priekšlikumus, pieprasījumus vai prasības tieši vai ar attālinātās saziņas līdzekļu palīdzību, tostarp, bet ne tikai, pa tālruni vai e-pastu;
  • personām, kas apmeklē Uzņēmuma tīmekļvietnes un izmanto caur tām sniegtos pakalpojumus.

Definīcijas

Šajā Privātuma politikā lietotajiem terminiem un saīsinājumiem ir šāda nozīme:

  • Personas dati – jebkura informācija, kas attiecas uz fizisku personu, kura var tikt tieši vai netieši identificēta (piem., vārds, uzvārds, kontaktinformācija u.c.).
  • Datu subjekts / Persona – fiziska persona, kuras dati tiek apstrādāti (piem., Uzņēmuma klienti, piegādātāji, personas, kas sazinās ar Uzņēmumu, iesniedzot pieprasījumus, informāciju, priekšlikumus, sūdzības, kā arī Uzņēmuma tīmekļvietņu, pašapkalpošanās portālu un citu Uzņēmuma pārvaldīto tīmekļa vietņu/mobilo lietotņu lietotāji).
  • Datu apstrāde – jebkura darbība, kas tiek veikta ar Personas datiem (piem., vākšana, reģistrēšana, glabāšana, piekļuves nodrošināšana, nodošana u.c.).
  • Preces – visas Uzņēmuma piedāvātās vai pārdotās preces.
  • Pakalpojumi – jebkuri Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi.
  • Uzņēmuma klients – jebkura persona, kas iegādājusies Uzņēmuma preces vai pakalpojumus, veikusi pasūtījumu vai kurai ir aktīvs konts Uzņēmuma tīmekļvietnē.

Citi šajā Privātuma politikā lietotie termini tiek saprasti tā, kā tie definēti personas datu aizsardzību regulējošajos normatīvajos aktos, tostarp Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (ES) 2016/679 (turpmāk – Regula), Lietuvas Republikas Personas datu tiesiskās aizsardzības likumā un citos piemērojamos normatīvajos aktos.

Personas datu apstrādes mērķi un tiesiskais pamats

Uzņēmums apstrādā Personas datus tikai konkrētiem mērķiem, pamatojoties uz piemērojamos tiesību aktos noteikto tiesisko pamatu:

  • ja datu apstrāde ir nepieciešama, lai noslēgtu un/vai izpildītu līgumu ar personu, izpildītu pasūtījumu, pārdotu Preces, sniegtu Pakalpojumus vai piedāvātu konsultācijas;
  • ja persona ir devusi piekrišanu savu datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem mērķiem;
  • ja Uzņēmumam ir pienākums apstrādāt Personas datus, lai izpildītu tiesību aktos noteiktos pienākumus;
  • ja Personas datu apstrāde ir nepieciešama Uzņēmuma leģitīmo interešu īstenošanai.

Galvenie Uzņēmuma veikto Personas datu apstrādes mērķi:

  • Preču pārdošana un Pakalpojumu sniegšana; Klientu pasūtījumu izpilde Preču ražošanai un pārdošanai, kā arī Pakalpojumu sniegšanai; līgumu noslēgšana un izpilde par Preču ražošanu un pārdošanu vai Pakalpojumu sniegšanu. Uzņēmums apstrādā personas datus, lai nodrošinātu pareizu Preču pārdošanu, Pakalpojumu sniegšanu, kā arī līgumu noslēgšanu un izpildi ar Klientiem, ieskaitot saziņu ar Klientu par Precēm, Pakalpojumiem un līgumu. Tiesiskais pamats datu apstrādei ir līguma izpilde vai tiesību aktu prasības.
  • Komerciālo piedāvājumu sagatavošana. Uzņēmums apstrādā personas datus, lai sniegtu Klientam komerciālu piedāvājumu par Precēm vai Pakalpojumiem, kurus Klients vēlas iegādāties, tostarp piedāvājumus, kas ģenerēti caur Uzņēmuma tīmekļvietni.
  • Maksājumu administrēšana. Uzņēmums apstrādā ar Preču un Pakalpojumu apmaksu saistītos personas datus, pamatojoties uz līguma prasībām un piemērojamo likumdošanu.
  • Parādu pārvaldība. Parāda gadījumā Uzņēmums apstrādā personas datus, kas saistīti ar nesamaksāto summu, un veic parādu piedziņas darbības, pamatojoties uz līgumu, tiesību aktu prasībām un Uzņēmuma leģitīmajām interesēm.
  • Konsultāciju un pieprasījumu apstrāde. Uzņēmums apstrādā personas datus, sniedzot konsultācijas un apstrādājot iesniegtos pieprasījumus vai sūdzības, pamatojoties uz e-veikala pirkuma noteikumiem, līgumu, piekrišanu vai tiesību aktu prasībām.
  • Konsultāciju un pieprasījumu apstrāde caur Uzņēmuma Facebook lapu. Lai apstrādātu pieprasījumus, Uzņēmums var vākt šādus personas datus no personas, kas sazinās: sociālo tīklu profilu vārdu, profila fotogrāfiju, vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, citu informāciju, kas nepieciešama pieprasījuma apstrādei, kā arī paša pieprasījuma tēmu un saturu. Šie personas dati tiks apstrādāti, pamatojoties uz personas lūgumu sniegt atbildi (piekrišanu) un/vai saziņas mērķiem. Iesniegtie dati tiks glabāti līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā beigām. Ja līgumsaistības nepastāv, dati tiks glabāti tik ilgi, kamēr Uzņēmums aktīvi izmanto savu sociālo tīklu kontu, ja vien persona pati neizdzēš datus (vai nelūdz Uzņēmumam tos dzēst) agrāk. Ja persona iesniedz personas datus pieprasījuma veidā, šie dati kļūst pieejami arī Facebook (Meta Platforms Ireland Limited). Informācija par to, kā Facebook apstrādā šādus datus, pieejama Facebook privātuma politikā.
  • Tiešais mārketings un klientu pieredzes novērtēšana. Uzņēmums var apstrādāt personas datus (vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, e-pasta mijiedarbības datus), lai sniegtu personalizētus piedāvājumus un ziņas par savām Precēm un Pakalpojumiem, informāciju par aktuāliem pasākumiem, kā arī lai noskaidrotu Preču un Pakalpojumu kvalitāti. Šie dati tiek apstrādāti un saziņa tiek nosūtīta tikai tad, ja persona ir devusi piekrišanu tiešajam mārketingam un profilēšanai. Profilēšanas nolūkos, lai noteiktu, vai nosūtītā informācija ir būtiska konkrētajam Klientam un lai piedāvātu saturu, kas atbilst viņa vajadzībām, Uzņēmums var apstrādāt informāciju par mijiedarbību ar nosūtītajiem mārketinga e-pastiem (piemēram, vai vēstule tika atvērta, kad un cik reizes). Tiešā mārketinga nolūkiem personas dati tiks apstrādāti tik ilgi, kamēr persona ir Uzņēmuma Klients vai līdz piekrišanas atsaukšanai – atkarībā no tā, kas iestājas pirmais. Jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu vai mainīt iestatījumus, pieslēdzoties savam pašapkalpošanās kontam vietnēs superbox.lt, superbox.lv, superbox.ee, superbox.fi, superbox.dk, superboxfactory.de, sūtot e-pastu uz privacy@superbox.lt vai zvanot pa tālruni +370 666 21299 (angļu valodā). Tāpat preferences var paust, apmeklējot Uzņēmuma biroju vai noklikšķinot uz saites “Atrakstīties” mārketinga e-pastā.
  • Uzņēmuma leģitīmo interešu aizsardzība strīdu gadījumos. Uzņēmums var apstrādāt Personas datus, lai aizstāvētu vai nodrošinātu savas leģitīmās intereses vai prasības strīda gadījumā, kā arī lai saglabātu pierādījumus, piemēram, par piekrišanas piešķiršanu vai atsaukšanu.
  • Kredītriska novērtēšana. Ar Klienta piekrišanu Uzņēmums var apstrādāt Personas datus, lai novērtētu kredītrisku un noteiktu, kādas Preces un Pakalpojumus un ar kādiem nosacījumiem tas var piedāvāt Klientam.
  • Personu un īpašuma drošība. Lai nodrošinātu savu darbinieku, Klientu, citu personu, kas nonāk videonovērošanas zonā, kā arī Uzņēmuma īpašuma un telpu drošību, Uzņēmums var veikt videonovērošanu, pamatojoties uz tiesību aktu prasībām vai savām leģitīmajām interesēm.
  • Apkopotā statistika. Uzņēmums apstrādā nepersonalizētus, apkopotus statistikas datus par mijiedarbību ar Klientiem nosūtītajiem mārketinga e-pastiem, lai pārvaldītu Klientu plūsmu klientu apkalpošanas kanālos un izvērtētu e-pasta saziņas efektivitāti. Šim nolūkam Uzņēmums neapstrādā nekādus Personas datus vai citu informāciju, kas varētu identificēt Klientu kā konkrētu personu. Apkopotajiem statistikas datiem nav juridiskas vai līdzvērtīgi nozīmīgas ietekmes uz Klientiem.
  • Citi mērķi. Uzņēmums var apstrādāt Personas datus arī citiem mērķiem, ja ir saņemta personas piekrišana, tas ir nepieciešams saskaņā ar likumu vai arī ja Uzņēmumam ir tiesības to darīt, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm.

Visos iepriekš minētajos gadījumos Uzņēmums apstrādā Personas datus tikai tādā apjomā, kāds nepieciešams konkrēto un tiesisko mērķu sasniegšanai, ievērojot personas datu aizsardzības prasības.

Apstrādāto Personas datu apjoms (kategorijas)

Galvenās Personas datu kategorijas, kuras Uzņēmums apstrādā iepriekš minētajiem mērķiem un tiesiskajos pamatos, ir šādas:

  • Identifikācijas dati – vārds, uzvārds.
  • Kontaktinformācija – adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese.
  • Dati, kas saistīti ar Preču un Pakalpojumu sniegšanu, līgumu noslēgšanu un izpildi – līguma dati, pasūtījuma informācija, faili, kas nepieciešami pasūtījuma izpildei un kurus Uzņēmums saņem tiešas saziņas laikā ar personām, izmantojot pašapkalpošanās platformas vai attālinātos saziņas līdzekļus (tālruni, e-pastu, mobilās lietotnes) u.c.
  • Uzņēmums var apstrādāt personu tālruņa numurus, lai nosūtītu verifikācijas kodus (piem., reģistrācijai, pieteikšanās procesam, pasūtījuma apstiprināšanai vai citām autentifikācijas vajadzībām). Šādos gadījumos dati tiek apstrādāti līguma izpildes vai Uzņēmuma leģitīmo interešu ietvaros – lai nodrošinātu identitātes pārbaudi un datu drošību.
  • Dati, kas saistīti ar Uzņēmuma pašapkalpošanās vietnes vai mobilās lietotnes izmantošanu – informācija, kas sniegta, izveidojot kontu un izmantojot Uzņēmuma pašapkalpošanās vietni vai lietotni (piemēram, IP adrese un ierīces tips, kā arī lietošanas dati).
  • Maksājumu dati – Uzņēmumam maksājamās summas, nenokārtotie parādi, maksājumu vēsture u.tml.
  • Finanšu dati – informācija par trešo pušu saistībām un parādiem, ko Uzņēmums izvērtē, lai noteiktu Klienta kredītspēju pirms Preču un Pakalpojumu piedāvāšanas.
  • Audio un video ieraksti – videonovērošanas ieraksti Uzņēmuma telpās, telefona zvanu ieraksti u.c.
  • Sīkdatņu dati – informācija par personas aptuveno atrašanās vietu (pilsētas līmenī), preferences, uzvedība Uzņēmuma tīmekļvietnē vai pašapkalpošanās portālā, intereses u.tml. (sīkāk skatīt Uzņēmuma Sīkdatņu politiku).
  • Citi dati, kurus Uzņēmums apstrādā saskaņā ar piemērojamos likumos noteiktajiem tiesiskajiem pamatiem.  

Personas datu vākšana

Uzņēmums apstrādā Personas datus, ko tieši sniegušas personas. Dati tiek vākti, kad klienti iegādājas Preces no Uzņēmuma vai izmanto Uzņēmuma sniegtos Pakalpojumus (piemēram, izmanto tiešsaistes iepakojuma konfiguratoru, veic pasūtījumu elektroniskajā platformā), kā arī tad, ja Uzņēmums saņem datus no citiem avotiem (piemēram, publiskiem vai privātiem reģistriem) vai trešajām personām, tādā apjomā, kāds ir nepieciešams un pamatojoties uz līgumu, piekrišanu, tiesisko pienākumu vai Uzņēmuma leģitīmajām interesēm.

Personas datu izpaušana

Uzņēmums var izpaust apstrādātos Personas datus šādām saņēmēju kategorijām, ievērojot piemērojamos tiesību aktu nosacījumus:

  • Pakalpojumu sniedzēji. Uzņēmums var nodot apstrādātos Personas datus trešajām personām, kas darbojas Uzņēmuma vārdā un/vai pēc tā norādījumiem, un sniedz tādus pakalpojumus kā paku piegāde, kravu pārvadājumi, klientu apkalpošana, programmatūras uzturēšana, dizains, būvniecība, grāmatvedība, maksājumu administrēšana, korespondences piegāde un citus pakalpojumus, kas nepieciešami Uzņēmuma Preču un Pakalpojumu pienācīgai ražošanai, pārdošanai, vadībai un attīstībai. Šādos gadījumos Uzņēmums veic nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka iesaistītie pakalpojumu sniedzēji (datu apstrādātāji) apstrādā sniegtos Personas datus tikai tiem nolūkiem, kādiem tie tika nodoti, piemērojot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos drošības pasākumus, kā arī ievērojot Uzņēmuma norādījumus un tiesību aktu prasības.
  • Valsts iestādes, tiesībsargājošās un uzraudzības iestādes. Uzņēmums var nodot apstrādātos Personas datus valsts vai tiesībsargājošajām iestādēm (piem., policijai) un uzraudzības iestādēm (piem., Valsts ieņēmumu inspekcijai), ja to pieprasa piemērojamie tiesību akti vai lai aizsargātu Uzņēmuma vai trešo personu leģitīmās intereses.
  • Parādu piedziņas subjekti un kopīgās datubāzes. Ja Klients nepilda savas maksājumu saistības saskaņā ar Līgumu noteiktajā laikā un kārtībā, un Uzņēmums vismaz 30 kalendārās dienas iepriekš ir informējis Klientu, Uzņēmumam ir tiesības nodot Klienta Personas datus kopīgo parādnieku datubāzu pārziņiem, parādu piedziņas uzņēmumiem, tiesām, notāriem un tiesu izpildītājiem.
  • Citas trešās personas. Uzņēmums var nodot Personas datus citiem datu saņēmējiem, pamatojoties uz leģitīmiem pamatiem, kas noteikti tiesību aktos.

Kā vispārējs noteikums, Uzņēmums glabā Klientu datus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas (ES/EEZ) teritorijā. Ja rodas gadījumi, kad Klientu dati ir jāpārsūta ārpus ES/EEZ, šādas pārsūtīšanas tiek veiktas tikai tad, ja ir izpildīts vismaz viens no šādiem nosacījumiem:

  • Eiropas Komisija ir atzinusi, ka valsts, uz kuru dati tiek pārsūtīti, nodrošina atbilstošu Personas datu aizsardzības līmeni;
  • ir noslēgts datu apstrādes līgums, kurā ietvertas Eiropas Komisijas standarta līguma klauzulas;
  • tiek ievēroti rīcības kodeksi un piemēroti citi drošības pasākumi saskaņā ar Regulu.

Datu glabāšana

Personas datu apstrādes mērķis Glabāšanas termiņš
Zvanītāju Personas datu apstrāde konsultāciju un pieprasījumu risināšanas nolūkos 2 mēneši no zvana ieraksta datuma. Piezīme: ja pieprasījums ir saistīts ar līguma izpildi, informācija tiek glabāta visu līguma darbības laiku un vēl 5 gadus pēc tā izbeigšanas.
Klientu Personas datu apstrāde tiešā mārketinga nolūkos un Uzņēmuma leģitīmo interešu aizsardzībai strīdu gadījumos (piemēram, kā pierādījums par piekrišanas došanu vai atsaukšanu) Līdz piekrišanas termiņa beigām un vēl 3 gadus pēc piekrišanas termiņa beigām, lai aizsargātu Uzņēmuma leģitīmās intereses strīdu gadījumos (piemēram, kā pierādījumu par piekrišanas došanu vai atsaukšanu).
Klientu Personas datu apstrāde līguma izpildes nolūkos Visa līguma darbības laikā un 5 gadus pēc tā izbeigšanas.

Uzņēmums apstrādā Personas datus ne ilgāk, kā tas nepieciešams, lai sasniegtu noteiktos datu apstrādes mērķus, vai arī tik ilgi, cik to paredz piemērojamie tiesību akti, ja tajos noteikts ilgāks glabāšanas termiņš.

Nosakot datu glabāšanas termiņus, Uzņēmums piemēro kritērijus, kas atbilst tiesību aktu prasībām, kā arī ņem vērā personas tiesības – piemēram, nosaka datu glabāšanas termiņu, kura laikā var tikt izvirzītas prasības, kas saistītas ar līguma izpildi, ja tādas rodas.

Piemērotie drošības pasākumi

Uzņēmums nodrošina Personas datu konfidencialitāti saskaņā ar piemērojamo tiesību aktu prasībām un ievieš atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu Personas datus pret nesankcionētu piekļuvi, izpaušanu, nejaušu zudumu, izmaiņām, iznīcināšanu vai citu nelikumīgu apstrādi.

Automatizēta lēmumu pieņemšana un profilēšana

Uzņēmums neapstrādā Personas datus, izmantojot automatizētu individuālo lēmumu pieņemšanu, kā tas noteikts Regulas 22. pantā. Uzņēmums veic tikai profilēšanu (t.i., automatizētu personas datu apstrādi, ko izmanto, lai novērtētu noteiktus ar fizisku personu saistītus aspektus); tomēr šāda profilēšana nerada juridiskas sekas vai līdzvērtīgi nozīmīgu ietekmi uz personām.

Profilēšana tiek izmantota, lai pārvaldītu neatbilstošu mārketinga piedāvājumu izplatīšanu, kategorizējot Klientus atbilstoši iegādāto Preču veidiem, izmantotajiem Pakalpojumiem, maksājumu metodēm un līdzīgiem kritērijiem.

Personu tiesības

Persona var sazināties ar Uzņēmumu, lai īstenotu šādas tiesības:

  1. Piekļūt saviem Personas datiem, kurus apstrādā Uzņēmums.
  2. Pieprasīt labot neprecīzus, nepilnīgus vai kļūdainus Personas datus.
  3. Pieprasīt dzēst Personas datus vai apturēt to apstrādi (izņemot glabāšanu), ja šāda apstrāde pārkāpj piemērojamos tiesību aktus vai ja dati vairs nav nepieciešami tiem mērķiem, kādiem tie tika vākti vai citādi apstrādāti.
  4. Saņemt savus Personas datus, kurus pati persona sniegusi Uzņēmumam, strukturētā, vispārpieņemtā un mašīnlasāmā formātā.
  5. Pieprasīt Personas datu dzēšanu, ja tie tiek apstrādāti, pārkāpjot piemērojamos likumus, vai ja tie vairs nav nepieciešami noteikto mērķu sasniegšanai.
  6. Ierobežot savu Personas datu apstrādi saskaņā ar piemērojamiem likumiem, piemēram, laikā, kad Uzņēmums izvērtē, vai personai ir tiesības pieprasīt datu dzēšanu.
  7. Iebilst pret savu Personas datu apstrādi un/vai, ja apstrāde balstās uz piekrišanu, atsaukt piekrišanu jebkurā laikā, neietekmējot apstrādes likumību pirms piekrišanas atsaukšanas.

Piekrišanu tiešajam mārketingam var atsaukt, nosūtot e-pastu uz privacy@superbox.lt, zvanot klientu atbalsta dienestam pa tālruni +370 666 21299 (angļu valodā), izmantojot pašapkalpošanās portālu vai noklikšķinot uz “atsaukt abonementu” saņemtajā biļetenā.

Tiesību īstenošana

Fiziskas personas var sazināties ar Uzņēmumu saistībā ar viņu personas datu apstrādi, rakstot uz adresi Raudondvario pl. 150, LT-47174, Kaunas, zvanot pa tālruni +370 666 21299 (angļu valodā) vai sūtot e-pastu uz privacy@superbox.lt.

Uzņēmuma Datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: privacy@superbox.lt.

Lai īstenotu savas tiesības saskaņā ar Regulu, personai jāiesniedz pieprasījums, izmantojot Uzņēmuma apstiprinātu veidlapu. Pieprasījumu var iesniegt personīgi, pa pastu, caur pārstāvi vai elektroniski.

Pieprasījuma iesniegšanas gadījumā personai jāapstiprina sava identitāte:

  • Iesniedzot personīgi: personai jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments Uzņēmuma darbiniekam, kas atbild par klientu apkalpošanu.
  • Iesniedzot pa pastu: pie pieprasījuma jāpievieno notariāli apliecināta personu apliecinoša dokumenta kopija.
  • Iesniedzot caur pārstāvi: pārstāvim jānorāda savs vārds, uzvārds, adrese un kontaktinformācija, kā arī pārstāvētās personas vārds, uzvārds un personas kods. Tāpat jāiesniedz notariāli apliecināta pārstāvja personu apliecinoša dokumenta kopija un pārstāvības tiesības apliecinošs dokuments (vai kopija, kas apliecināta saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem).
  • Iesniedzot elektroniski: pieprasījums jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu vai jāiesniedz pa elektroniskiem līdzekļiem, kas nodrošina datu integritāti un autentiskumu.

Uzņēmums var atteikties izpildīt pieprasījumu, ja tas ir acīmredzami nepamatots.

Uzņēmums sniegs atbildi uz pieprasījumu ne vēlāk kā viena mēneša laikā no tā saņemšanas dienas, sniedzot informāciju par veiktajām darbībām saskaņā ar Regulas 15.–22. pantu. Ja nepieciešams, šo termiņu var pagarināt vēl par diviem mēnešiem, ņemot vērā pieprasījumu sarežģītību un skaitu. Uzņēmums viena mēneša laikā informēs personu par termiņa pagarinājumu, norādot iemeslus.

Uzņēmumam ir tiesības atteikties sniegt pieprasīto informāciju, ja:

  • Personas dati tika iegūti tieši no personas un šī informācija jau ir sniegta;
  • Personas dati netika iegūti tieši no personas;
  • Pieprasītās informācijas sniegšana nav iespējama vai prasītu nesamērīgus resursus;
  • Personas dati ir jāsaglabā konfidenciāli profesionālās noslēpuma saistību dēļ, ko regulē Eiropas Savienības vai Lietuvas tiesību akti.

Ja persona nespēj atrisināt jautājumus, kas saistīti ar Uzņēmuma veikto Personas datu apstrādi un/vai savu tiesību īstenošanu, viņai ir tiesības iesniegt sūdzību Valsts datu aizsardzības inspekcijā.

Personu pienākumi

Iesniedzot savus personas datus Uzņēmumam, personas apliecina, ka ir pienācīgi iepazinušās un izpratušas šajā Privātuma politikā noteiktos personas datu apstrādes noteikumus un nosacījumus, neiebilst pret Uzņēmuma veikto personas datu apstrādi, kā arī ka iesniegtie dati un informācija ir patiesa un precīza. Uzņēmums nav atbildīgs par pārmērīgu datu iesniegšanu vai apstrādi, ja šādi dati iesniegti personas neuzmanības dēļ.

Persona apņemas informēt Uzņēmumu par jebkurām izmaiņām iesniegtajos datos vai citā saistītā informācijā.

Privātuma politikas spēkā esamība un grozījumi

Šī Privātuma politika nosaka galvenos personas datu apstrādes principus. Papildu informācija par to, kā Uzņēmums apstrādā personas datus, var būt sniegta Uzņēmuma līgumos, citos dokumentos, tīmekļa vietnēs superbox.lt, superbox.lv, superbox.ee, superbox.fi, superbox.dk, superboxfactory.de, vai attālinātās klientu apkalpošanas kanālos (piemēram, pa tālruni, e-pastu).

Ja mainās tiesību aktu prasības un/vai Uzņēmuma procesi, pakalpojumi u.c., Uzņēmums patur tiesības vienpusēji grozīt un/vai papildināt šo Privātuma politiku. Uzņēmums par šādām izmaiņām informēs, publicējot paziņojumu savā tīmekļvietnē. Atsevišķos gadījumos Uzņēmums var informēt personas par izmaiņām arī pa e-pastu vai citiem kanāliem.

Šī Privātuma politika pēdējo reizi pārskatīta un atjaunināta 2025. gada 29. jūlijā.